Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vuk Jeremić u Priboju: Vučić izlazi samo na nameštene duele, kada se unapred dobiju pitanja i kada je prekoputa novinar na koga se dere

Komentari (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 23 februar 2017 23:45
dokle će nas neko smatrati volovima
Nastavite ovim putem,svi su izgledi da će mnogi glasati za vas ne samo "srcem ili stomakom",već zdravim razumom.
Srpski inat se podrazumeva i nije u suprotnosti sa prethodnim.
Naprotiv,to je dodatak snažnoj volji da se istraje i menja trulo i pokvareno(koruptivno).
niko
Preporuke:
132
22
2 četvrtak, 23 februar 2017 23:53
Nislija
Bravo.
Preporuke:
119
20
3 četvrtak, 23 februar 2017 23:56
Žika
Imam velike rezerve prema Jeremiću, ali je moguće da se za dva meseca one znatno smanje ili čak nestanu. Vučića, Šešelja i Jankovića sam već otpisao i nema te količine laži i obmane sa njihove strane koje bi me mogle pokolebati. Najbliži mi je Obradović, a bio bi još bliži da je sa Glišićem.
Preporuke:
89
44
4 četvrtak, 23 februar 2017 23:59
Najžalosnije?
Nekad poštovani Lazanski učestvovao je u jednoj takvoj Vučićevoj ujdurmi.

I, naravno. Posle toga - nagrada.
Preporuke:
106
18
5 petak, 24 februar 2017 00:17
botovi u akciji
Vidi, vidi, kako su odmah navalili minusari. Zabolelo ih je, dakle.
Preporuke:
120
4
6 petak, 24 februar 2017 00:17
ro-bot
Noćna smena,pojačan topli obrok.
Za kovertu nije dovoljno.
Rad,rad i samo rad su stvorili od majmuna,robota.
Videti:

Hronika
Slobodan Antonić: Kandidatska drama i kako je razumeti
hejter
Preporuke:
90
2
7 petak, 24 februar 2017 01:01
Pa botovi
napredno-radikalski odavno misle i glasaju stomakom i bešikom.
Preporuke:
84
6
8 petak, 24 februar 2017 03:55
Botovi cine krivicno delo - ne zaboravimo im to kad njihov Prljavi Gazda pocne da drma kavez! Ili ce pre, kakav je, samo cvileti u kavezu!
Kad Vucic dopadne zatvora, nakon sto mu bude sudjeno po zasluzi - treba procesuirati i njegove botove! Nasitno rade, ali rade i oni protiv Srbije! Oduzeti im gradjanska prava za neko vreme - jer sluze coveku i vlasti koji su Srbiji uzeli SVE! Inace ih je lako locirati, zna se i ko ih organizuje, pa da se jednog lepog dana, uskoro, objavi u svim novinama lista Vucicevih medijskih crnokosuljasa!
Preporuke:
61
1
9 petak, 24 februar 2017 05:56
I MOJA BABA...
...vidi da loše živimo ali joj ne pada na pamet da se kandiduje za predsednika da bi na mitinzima pričala ono što je jasno i vrapcima na grani. Možda greši. Ljudima koji NISU BOTOVI, dovoljno je da ih neko okupi u nekoj sali i da im kaže kolike su im penzije i plate i kako loše žive (oni a ne on) pa da se oduševe govornikom i njegovim "otkrićima". A šta je rešenje? Pa to ga niko ne pita, a i da ga pita nema svrhe jer on nema pojma a toga mnogo i ne interesuje.
Preporuke:
13
45
10 petak, 24 februar 2017 07:07
Nikola I.
Vuk Jeremić mogao bi da remeti “srpske evropske perspective,” zato mu se prekidaju promotivni skupovi. Dodatna nevolja Jeremća je što on nastoji da Srbija bude partner, a ne pacijent, koji je jadan, ponižen, trpi i moli, nebi li se neko smilovao i udijelio neki kredit, kako bi definitivno Srbija, otišli u dužničko ropstvo.
Preporuke:
49
2
11 petak, 24 februar 2017 09:20
moje mišljenje
Grešite Vuče. Izašao je jednom davno na crtu Jeleni Karleuši, ali nije bio sam. Kao pomoć prijatelja u istoj emisiji bili su novinar i urednik Milomir Marić, Nada dr Macura član njegove stranke, i žrtva nasilja u porodici koju su doveli u emisiju da ga kuje u zvezde, jer joj je obećao smeštaj preko partijske knjižice.
Očekujem da će izaći na crtu Dari Bubamari ili Nataši Bekvalac, ako Marić ili Vučićević procene da ga neće previše komprovitovati.
Preporuke:
67
0
12 petak, 24 februar 2017 11:22
Jagodinac
Jeremiću,
hoćemo da urediš državu da funkcioniše. Ovo sada nije ni farma goveda. Ništa ne funkcioniše. Sve je nakarada.
Hoćemo profesionalce, a ne KOMUNISTE odn partijske radnike da aplaudiraju.
Zasučimo rukave i odrešimo mozak.
Dogovori se u drugom krugu sa Šešeljem. On Srbiju nikada neće izdati. Nikoga nije izdao.
To što provocira i mlatara, to je radi skeča.
Uredite državu.
Ovi ostali su svi do jednog džabalebaroški komunjare.
Preporuke:
11
45
13 petak, 24 februar 2017 11:28
Neša (Glodur)
"Glasajte za promene da bi sve bilo isto. Čak i gore."
Preporuke:
8
51
14 petak, 24 februar 2017 11:47
Srki
vazno je nagovorit gradjane da u sto vecem broju odu na izbore kako bi dobili kriticnu masu u odnosu na SNS glasace koji ce po sluzbenoj duznosti da idu na biralista
Preporuke:
54
0
15 petak, 24 februar 2017 11:58
nenad
Narod ne slusa Jeremica. Zar ne razumete to?
Jeremic nema pojma o politici.
Vuci je mudar kao Milos obrenovic, odbranio je kosovo i sprecio da nam uvedu sankcije. Sacuvao je narod, doveo investitore.

Vucica cenii Dr. Seselj. Mislim d abi narod najvise voleo da nam dugo godina vlada koalicija SNS SPS SRS.
Takoje bilo 90-ih kad nam je u stvari bilo najbolje, kogao si da zivis za 20M mesec dana!

Sve nam je bolje!
Preporuke:
29
22
16 petak, 24 februar 2017 12:14
Bog Ti dao, Jeremiću!
Nastavi da se boriš, mi smo svi da se lažovska i koruptivno-mafijaška vlast smakne sa grbače naroda.
Ti si nada osiromašenog i obespravljenog Srbina u Srbiji.
Ti si nada u borbi protiv vladajuće MAFIJE!
glavno je obezbediti kontrolu brojanja glasova. Tu će Vučićevi da kradu...
Samo napred, neka siledžija vidi da nisu svi u strahu od njega...i da ne može svakog da kupi narodnim novcem!
Napred Jeremiću, imaš moj glas, i glas ojađene i porobljene Srbije!
DOLE FANTOMAŠI, RAZBOJNICI I LOPOVI!
Preporuke:
47
1
17 petak, 24 februar 2017 12:16
koba
Vuk Jeremić je ozbiljan kandidat za presednika.
Izgleda mi sasvim ok.
Jedino, Tadićeva senka nad njim mi ne uliva poverenje.
Preporuke:
12
42
18 petak, 24 februar 2017 13:01
Nemanja@Žika
Ne bi mogao reći ništa loše za Obradovića,ali je ovda suština ta da moramo da prihvatimo činjenicu da Obradović ne može da pobedi.Ljudi vrlo često greše i pričaju o politici i sa kim dele skoro sva svoja ubeđenja,ali ovo nisu parlamentarni izborni nego predsednički gde svako ko ne pobedi je gubitnik.Na parlamentarnim izborima je dovoljno da stranka sa kojom se slažemo prođe 5% i da je već dobitnik jer njihovih 13-15 poslanika će govoriti ono što mi mislimo,ali na predsedničkim pogotovo kad na drugoj strani imamo nekog kao što je Vučić moramo delovati tako da šansu dajemo onome ko ima priliku da pobedi.Jeremić je to definitivno,glasali za njega ili ne ,slagali se ili ne sve je to manje bitno pored činjenica da je on najbolji kandidat opozicije.
Preporuke:
39
2
19 petak, 24 februar 2017 13:04
Coki
Dosta vise o psihopati. Ako budes predsednik da ponistis sta je baraba potpisala u Briselu. Odmah.
Preporuke:
42
0
20 petak, 24 februar 2017 13:14
Nemanja@Jagodinac
Da li je ovo jedna vrsta ironije ili potpuno nepoznavanje srpske političke scene?

Pričate o dogovoru sa Šešeljom,čoveku koji je za par godina od kad je ovde obračunavao sa svima i svakim samo ne sa Aleksandrom Vučićem?Njegov dogovor je moguće samo sa Vučićem i nikim drugim,on to i najavljuje,i o kakvom vi dogovoru pričate sa čovekom koji od kad se bavi politikom služi kao strašilo i trojanski konj opozicije koji će svu svoju aktivnost usmeriti za obračunavanje sa političkim protivnicima u opoziciji a na drugoj strani samo pohvalno govoriti o Vučiću.Lično sam završio sa Šešeljom u svakom smislu onog trenutka kad je rekao da je Vučić ipak bolji od žutih,ja sam odavno shvatio da su žuti male bebe za ove danas.

Ljuti ste na komuniste,pa onda budite ljudi na komunistu Šešelja,ili ste zaboravili taj deo njegove biografije.Na drugoj stani kritikujete pojavu partijskih radnika,a upravo je Šešelj jedan diktator u svojoj stranci,svako ko se ikad približio njoj imao je priliku da se uveri kakva je.
Preporuke:
43
2
21 petak, 24 februar 2017 13:15
Nemanja@Jagodinac
I za kraj vrlo je bitno da vas sve Šešeljovce da podsetim da je jedan sin Voje Šešelja član opštinskog veća u Zemunu,a drugi opštinskog veća u Novom Beogradu.Jedan je tu jer je koalicioni partner naprednjaka,kako oni mogu biti prihvatljivi kad mlađani Šešelj treba da najaše na neku dobro plaćenu funkciju.A drugi slika i prilika svog tate, kumče Vuka Draškovića, je član opštinskog veća jer je partner Šapića,vidite i žuti nisu loši kad on njih ima neke koristi,eto mi rušili žute i njihove derivate a Šapić i te kako može biti dobar kad da radno mesto sinu Vojislava Šešelja.E moj narode blesavi,i vi ćete da i dalje da pričate priče o žutima i da sa palite na Vojine i Acine kritike prema žutima dok će oni da iz uzimaju za saradnike i da ih koriste kako bi svoju decu dobro pozicioirali.
Preporuke:
44
1
22 petak, 24 februar 2017 13:21
Tanja Paunović
S vremena na vreme podsećam komentatore i javnost da je gospodin Vuk Jeremić budući predsednik Republike Srbije!
Preporuke:
41
4
23 petak, 24 februar 2017 13:24
Stari Vujadin
@ Žika - pretpstavljam da si ozbiljan i da ne ironišeš kao Nenad. U prvi mah sam se začudio što u isti red stavljaš Jankovića, Vučića i Šešelja - ali izgleda da si svesno ili nesvesno pogodio suštinu: sva trojica su sorpševski kandidati. Vučić sve što čini u ekonomiji i politici je očigledno sprovođenje soroševske politike prema Srbiji, da bolje ne bi uradio ni Čeda. Šešelj po običaju mlati jezikom i navlači naivne na svoj verbalni patriotizam, a iza leđa dogovarao bi se i sa crnim đavolom samo zbog para. Janković je pokušaj soroševaca da umesto agresivnog Vučića pokaže neko "umiveno" lice, po principu i posle Vučića Vučić. Ekonomska politika, prema prema NATOu i EU kao i socijalna politika i radno zakonodavstvo mu se ne razlikuje od onoga što radi sadašnja vlast. Jedino gde grešiš jeste procena Glišića, on je trojanski konj lažnih patriota koji je pokušao da uništi Dveri sa Parovićem. Srećom jezgro oko Boška ga je na vreme pročitalo.
Preporuke:
47
1
24 petak, 24 februar 2017 13:36
...
Vučić nikada nikome nije izašao na crtu na televiziji, neće ni meni"

Normalno da neće, ti si za Vučića ne Vuk nego VUČINA.
Preporuke:
42
1
25 petak, 24 februar 2017 13:38
bog dano vic
jadni Vucic, boji se suceljavanja svestan intelektualne inferiornosti... SSeSSeljev pulen moze samo da galami nebuloze
Preporuke:
36
0
26 petak, 24 februar 2017 13:41
Anka Krajina
Minusari kasnite, nešto ste se ulenjili.
Da bi pobedili, morate udariti više od 1.250 minusa x 138... i to samo za nastup u Priboju.
A, tek ostali nastupi?!
Zalud vam trud i infrastruktura - gubite!
Preporuke:
39
1
27 petak, 24 februar 2017 14:47
LEDU GAGA , NA PUTU ZA PRIZREN, NA SVOM MALOM TENKIĆU......
JEREMIĆU VUČE,

ZA TOBOM MI SRCE PUČE.


I GLASAT ĆU

ZA JEREMIĆA VUKA,

JER MI OD P*COUSTOG

PROSTO DOĐE MUKA.


ŠTO JE VIŠE

KLEVETA I LAŽI,

MALI NAM JE FIZIČAR

SVE MILIJI I DRAŽI.
Preporuke:
27
5
28 petak, 24 februar 2017 15:08
Nista ne razumem
"Ili će neko da upali svetlo i kaže: Ljudi, mi u Srbiji najlošije živimo. Svi to znamo...

Dobro. Slazem se da od SNS nema gorih lazovcina. Ali kolika je odgovornost Jeremicevog drustva iz DS od 2000-1012 sto su utrli put SNS-u i unistili drustveno ekonomski sistem u Srbiji? Mogli su da upale svetlo i tada, ali bas ih je bilo briga kako ce ljudi ziveti 2017. Izmedju DS azdaje tada i SNS danas nema razlike osim sto je sada ostalo manje da se pljacka pa su gladni naprednjaci alaviji i bezobziriniji. Ali su dva lica jedne iste zle pare, koju obrce Brisel. Glava, pismo. Malo samokritike Jeremicu ne bi lose doslo. Bar izvinjenje zbog losem drustva u kojem je bio i logisticki ga podrzavao. Previse je od njega ocekivati kajanje, ali bar malo samokriticnosti. Umesto toga, kao da nikada nije bio u DS?
Preporuke:
6
19
29 petak, 24 februar 2017 15:26
Roksanda @ Tanja Paunović
S vremena na vreme podsećam komentatore i javnost da je gospodin Vuk Jeremić budući predsednik Republike Srbije!Lepa želja, ali ostvarenje nažalost nije izvesno samo po sebi. Umesto ovakvog uljuljkivanja, uputnije bi bilo da Vi, kao i ostali ovdašnji komentatori, nađete makar po jednog okorelog Vučićevog, Šešeljevog ili Jankovićevog glasača i preobratite ga. U protivnom, izbor u drugom krugu će biti između Vučića i Šešelja.
Preporuke:
25
1
30 petak, 24 februar 2017 15:31
Rale
Jeremic je odabrao dobru taktiku obilaska vecih gradova s obzirom na neravnopravnu mogucnost koristenja medija. Samo bi jos trebao iz zatvorenih prostora trebao da odrzava kontakt sa gradjanima na otvorenim protorima, na trgovima gradova
Preporuke:
24
0
31 petak, 24 februar 2017 18:18
Turas
Imam osećaj da ovo što govori Jeremija da će toga da se drži . Jeremić nije čovek koji kao Vučić se kandiduje iz žudnje , slavohlepnosti i sujete . Vuk se kandiduje jer želi da pomogne Srbiji . U to sam ubeđen . Ako ne bude išlo kako treba , čuli smo , podneće svoj opoziv .Ali tada ćemo znati čija mama crnu vunu prede . Tada imamo razlog da izađemo na ulice , kao ovi Đinđićevi izdajnici koji su bili za to od Soroša plaćeni .
Preporuke:
23
0
32 petak, 24 februar 2017 18:31
@Anka Krajina
Ili ste Jeremićev bot ili godine čine svoje.
Preporuke:
1
23
33 petak, 24 februar 2017 19:02
negi
@niko......."dokle će nas neko smatrati volovima",pa sve dok budemo bili volovi. Kako drugačije da smatraš vola nego kao vola.
Preporuke:
4
3
34 petak, 24 februar 2017 19:06
negi
@Turas......Samoproglašene srpske "patriote" izaći će na ulicu za jedno dva,dva i po veka,a možda ni tada.
Preporuke:
7
1
35 petak, 24 februar 2017 19:54
Anka Krajina
za @/@Anka Krajina
Ni jedno ni drugo, dragi anonimus nego mi brojanje ostalo u krvi. Šta ćeš, profesionalna deformacija.

Ali, za razliku od drugih, ne idem po kućama da saslušavam za koga će glasati, niti naređujem za koga moraju glasati ako žele zadržati radno mesto.
Mala razlika, zar ne?!
Preporuke:
14
0
36 petak, 24 februar 2017 20:07
Žika
@Stari Vujadin
Sasvim sam ozbiljan i zabrinut što u ponuđenoj lepezi predsedničkih kandidata nema onog za kog bih bezrezervno glasao. O onima za koje ste me razumeli šta mislim o njima neću ništa ponavljati. Prema Jeremiću imam rezerve jer je bio deo i JUL i DS i ima neke direktne ili indirektne veze sa Tadićem i njegovim novcem u Londonu, a po malo i zbog genetike. Olakšavajuća je okolnost da je bio mlad. Postoji nada da se može iskorigovati jer je završio prirodnjački fakultet i verovatno ima zdravu logiku. Što se tiče Boška Obradovića podržao sam ga više puta, jer je zaista govorio ono što odgovara mom razmišljanju a to je posvećenost porodici, očuvanje srpskih prirodnih resursa za srpsku decu, negovanje tradicionalne srpske kulture, okrenutost prema dokazanim istorijskim prijateljima i braći itd. Zameram mu što je hteo da vodi kampanju stazama Vučićevog neuspeha i što je u jednom momentu bio spreman da sarađuje sa Vučićem. O Glišiću sam čuo da je politički pismen, a drugo mi nije poznato.
Preporuke:
1
10
37 petak, 24 februar 2017 20:26
u zemlji čuda
Neka mi neko objasni šta se dešava kada se na portalu iznenada pojavi Anka Krajina, pominjala se i neka Beskrajina i negi.
Ne razumem koja je vaša uloga ovde na portalu?
Nisam zlonameran, samo se pitam nije mi jasno i nije prvi put da se to pitam.
Preporuke:
2
4
38 petak, 24 februar 2017 21:10
negi
@u zemlji čuda.......Moja uloga na ovom portalu je kao i tvoja,komentarišem određene događaje i naravno,polemišem kao i svi ostali.
Preporuke:
6
2
39 petak, 24 februar 2017 21:13
.
@Žika

a po malo i zbog genetike...

Sve bih razumeo, ali ovo...Nisko i promašeno.
Preporuke:
7
3
40 petak, 24 februar 2017 21:30
Stari Vujadin
@Žika - I po mom mišljenju Boško je čovek čija je politika najbliža onome čemu ja težim, ali Nemanja ti je već odgovorio, da ponovim njegove reči "Ne bih mogao reći ništa loše za Obradovića, ali je ovda suština ta da moramo da prihvatimo činjenicu da Obradović ne može da pobedi. Ljudi vrlo često greše i pričaju o politici i sa kim dele skoro sva svoja ubeđenja, ali ovo nisu parlamentarni izborni nego predsednički gde svako ko ne pobedi je gubitnik. Na parlamentarnim izborima je dovoljno da stranka sa kojom se slažemo prođe 5% i da je već dobitnik jer njihovih 13-15 poslanika će govoriti ono što mi mislimo". Ako pratiš Vladana Glišića onda znaš da je on sa još jednim trojancem iz Dveri (M.Parović)na izborima 2016 pod firmom grupe građana napravio koaliciju pod nazivom "U INAT – SLOŽNO ZA SRBIJU – NARODNI SAVEZ" koja je pukla na izborima, ali je uzela Dverima 1% glasova, tj tri poslanika manje.
Preporuke:
15
0
41 petak, 24 februar 2017 21:46
Jovan P
Oslobodimo medije

Informer, Blic, Srpski Telegraf, Novosti, Kurir, Pink, Studio B, Prva, B92, čak i RTS. Osam TV stanica u isto vreme prenosi njegove ludačke konferencije!

Pod takvim uslovima idete na izbore?
I niko ne izlazi na ulicu da protestuje!

Prvo na ulicu pa tek onda na izbore.
Preporuke:
8
0
42 petak, 24 februar 2017 22:34
negi
@ Jovan P.....E moj Jovane,ko da izađe na ulicu.Koliko smo samo polemisali na ovom portalu oko protesta povodom rušenja u Savamali.Soroševci,patkari,drugosrbijanci,DOS-ovci, samo su neki od kvalifikacija,kada su protestovali sindikati vojske i policije isto,kada protestuju radnici u Nišu,Kragujevcu zbog neisplaćenog duga za zarade isto. Nema protesta i neće ga biti.Nema ko da ga organizuje,potencijala za proteste ima ali nema ko da ga organizuje.Ovi ovde što kmeče protiv Vučića su ustvari najveći čuvari Vučića jer se obruše na one koji podržavaju proteste gore od Vučićevića i Informera. Ali zato da kukaju,kmeče,zakeraju,proklinju zlu sudbinu,teoretišu o zaverama to može,tu su nenadmašni i na gotovs spremni.
Preporuke:
5
2
43 petak, 24 februar 2017 23:01
@Anka Krajina
Razumem da ljudi budu ogorčeni, da jedva čekaju da vide leđa Vučiću. Bilo bi čudno da je drukčije osim kada su u pitanju ljudi koverte o kojima piše Antonić. Ali ne razumem toliko oduševljenje nekim ko iza sebe nema apsolutno nikakvo pozitivno postignuće osim uspešne lične karijere. Ne razumem toliku ostrašćenost i isključivost. Svaki komentar koji nije u stilu „Bog Ti dao, Jeremiću“ (petak, 11:14), i u kome se ne iskazuje bezrezervno obožavanje Jeremića, pripisuje se šešeljevcima, botovima, sendvičarima... Zar vi zaista mislite da svako ko nema pozitivno mišljenje o Jeremiću mora da bude bot? Da se građani Srbije dele na obožavaoce Jeremića i na botove?
Preporuke:
2
8
44 petak, 24 februar 2017 23:25
Anka Krajina
@ u zemlji čuda
koja je vaša uloga ovde na portalu?

Da unosim zabunu za one, koji prezime povezuju s geografskim pojmovima jer nisu nikad čuli da neko može da se preziva Crnogorac, a da Crnu Goru nije ni vidio.
Da pišem komentare o temama koje me zanimaju, polemišem.
A, koja je vaša uloga?
Nije zlonamerno.
Preporuke:
7
0
45 petak, 24 februar 2017 23:43
Nemanja@Roksanda
Što se tiče Vučićevih glasača nemojte da bilo ko troši snagu na to.Razmislimo samo ovako,ako neko pet godina se kljuka pinkom i inforemrom da li je moguće da ga vi za par meseci kampanje ili u višečasovnom sedenju u kafani ubedite u suprotno?Znate i vi i ja da je to nemoguće.Što se tiče onih koji su za Jankovića,šta god ja mislio o njemu ne može se sporiti činjenica da je on opozicioni kandidat i da prosto prihvatam da je neko za njega i da u njemu vidi alternativu.Ono što ja radim u razgovoru sa njima insistiram na odgovoru da li bi u drugom krugu podržali Jeremića,što ja smatram neophodnim ako mislimo da Vučić izgubi.

Šešeljuge ako nisu shvatile kakvu ulogu Šešelj ima u srpskoj političkoj sceni od kad je izbačen iz Haga,pa nemojte da svoje vreme trošimo na te izgubljene slučajeve.

Koga treba preobratiti onda?Treba one koji ne izlaze na izbore,koji su protiv svih,koji smatraju da su prevareni od strane svih i koji su potpuno razočarani.E oni moraju izaći na izbore i da se pitaju.
Preporuke:
2
2
46 petak, 24 februar 2017 23:55
Anka Krajina
za @/@Anka Krajina

A, zašto mislite da sam ja nečiji bot ili da sam senilna pa da ne znam šta pišem?

Ovi što masovno dele minuse to čine svima, ko se god usudi napisati i jednu reč kritike protiv postojećeg ćesara.
Njima je namenjeno moje prebrojavanje.
Ako ste među njima, onda i na vas.
Preporuke:
3
0
47 subota, 25 februar 2017 00:15
Anka...@ u zemlji čuda
Hvala na odgovoru.
Nemam ja nikakvu ulogu, informišem se i ponekad nešto prokomentarišem, retko polemišem.
Pozdrav
Preporuke:
4
0
48 subota, 25 februar 2017 00:27
Žika
@Nemanja
Baš mi svejedno koji će loš da pobedi. Čemu borba za drugo loše. Loše je loše i tačka. Nema prijavljenog kandidata po volji srpskog patriote. To što vi vidite ja ne vidim. Bliži su mi oni koji su za Vučića s nadom da će ga se tako u bliskoj budućnosti zauvek otarasiti, jer kad neko dospe na vrh sinusoide nema kud već silaznom putanjom.
Preporuke:
1
7
49 subota, 25 februar 2017 02:47
Boba
Jeremić je trenutno jedina šansa da se stane na put Vučićevom ludilu i onima još opasnijim koji ga iz senke guraju.
To je tako sviđao nam se ili ne i zbog toga treba mu pomoći u ovom trenutku jer je alternativa užasna - nastavak ludila, uništavanja Srbije u svakom smislu i ekonomskom i državnom i moralnom jer ako je na čelu države opasan psihopata država može postati samo ludnica što je dosadašnjim ponašanjem dokazao svakom ko ima oči uši i najvažnije svoju pamet a ne ispran mozak.
Bilo bi dobro da postoji idealan kandidat koji bi sve preko noći promenio ali njega nema i da se i Karađorđe kandiduje danas ne bi dobio izbore jer glasa isuviše kukavica, poltrona i kratkovidih.
A Vuku Jeremiću kratak savet - da obeća penzionerima ne samo vraćanje penzija na pređašnji nivo nego i donošenje zakona kojim bi se sprečilo njihovo realno smanjivanje. To bi bilo i pravedno i značajno i za njih i za njega.
Radnicima a i svim građanima treba obećati bolju zaštitu od samovolje poslodavaca i vlasti, za početak.
Preporuke:
3
1
50 subota, 25 februar 2017 10:15
negi
@Anka Krajina....G.Anka,nemojte se za svoj stav pravdati dokoličarima demagozima.Njihov zadatak je da unesu sumnju u sve,u svako logično razmišljanje i da se sve vrati u virtuelnu prošlost.Oni žive u virtuelnoj prošlosti komunista,Miloševića,Šešelja i sasvim je normalno da prihvataju virtelnu sadašnjost koju kreira Vučić.Svremena na vreme opljunu Vučića da se vlasi ne sete ali ovi su glavni promoteri te virtuelnosti.Nisu oni botovi,oni su kamuflirani UDBA-ši i njihov zadatak je pokrenuti sumnju u stav,u čoveka,čak i genetiku(sic) itd.Čovek koji sumnja u svoju procenu se koleba u odlukama ili donosi pogrešne odluke. Te komentatore možete da prepoznate ali sada je indikativno da su se sjatili na sejanje sumnji kad je u pitanju Vuk Jeremić.Jasno je i zašto ih žulja i zašto takvi komentari,pa ne znam,ne uliva mi poverenje ,loša mu genetika(danas o tome piše Informer),nema program,sve sve ali Brisel i ostale otrcane UDBA-ške fore,jer znaju da mora doći "6.oktobar",neminovno.
Preporuke:
5
0
51 subota, 25 februar 2017 10:33
mala primedba
Što se tiče Priboja, Vučić ih je slagao za FAP pa su posle opet glasali za SNS. Ako i sad budu glasali za Vučića, nisu vredni nikakvog sažaljenja, zaslužuju samo prezir.
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner